Heeft u een tip of een klacht?

Uw tip is altijd welkom!

 

Een goede relatie met onze relaties, ouders, decanen, overheidsinstellingen, stagebedrijven en eigenlijk iedereen waar we mee te maken hebben, is voor ons van wezenlijk belang. Toch kan het gebeuren dat u iets ziet of merkt dat anders of beter kan.

Volgt uw kind – hopelijk met plezier – een opleiding bij een van de vmbo-scholen of mbo-colleges van ROC West-Brabant? Of u hebt een andere relatie met ons, bijvoorbeeld als stagebedrijf, leverancier of op een andere manier. 

Uw tip is altijd van harte welkom! Hebt u een verbetertip voor ons? Laat het ons dan weten via infopunt@rocwb.nl.

 

Wat kunt u doen?
Om te beginnen probeer te praten met degene waar u een probleem mee heeft. Als het een medewerker niet uit komt kunt u contact opnemen met de afdelingsmanager/leidinggevende en als u ook daar niet tevreden over bent dan kunt u ook contact zoeken met de directeur. Als dit alles het probleem nog steeds niet oplost, dan kunt u een officiële klacht indienen. Hiervoor verwijzen we u naar de Klachtenregeling voor EXTERNE belanghebbende, de klachtenregeling voor INTERN belanghebbende, de Klachtenregeling ongewenste omgangsvormen leerlingen/studenten en/of de Klachtenregeling ongewenste omgangsvormen medewerkers. In de regelingen staat beschreven welke stappen u kunt zetten als u een klacht heeft. Verder wordt uitgelegd wie zich verder uitspreekt over een klacht en wat de vervolgstappen of maatregelen kunnen zijn.

Het klachtenformulier kunt u hier digitaal invullen. Uw klacht wordt nadat u op verzenden klikt, automatisch naar de klachtencommissie en naar uzelf gestuurd. Vul dus een geldig e-mailadres in en controleer, als u de bevestigingsmail niet heeft ontvangen, uw spam-/ongewenste e-mailbox. 

Voor vragen kunt u ook mailen naar klacht@rocwb.nl of per post contact zoeken. Het postadres van de klachtencommissie is:

ROC West-Brabant

t.a.v. secretaris van de klachtencommissie, dhr. J. Fincken

Postbus 699

4870 AR ETTEN-LEUR